Overenie polohy balíka
Už ste od nás obdržali sledovacie číslo vašej zásielky?
Všeobecne platí, že objemnejšie a ťažšie zásielky doručujeme cez SDS alebo GEIS, prípadne prepravu realizujeme vlastným rozvozom v bližšom okruhu. Menšie zásielky doručujeme cez kuriérsku spoločnosť DPD. Sledovacie číslo balíka alebo zásielky prosím zadajte v požadovanom tvare na uvedenom linku kliknutím na logo prepravcu, kde sa vám zobrazí aktuálna poloha balíka a jeho predchádzajúce stavy.
SDS
GEIS
DPD
VLASTNÝ ROZVOZ
Bez sledovacieho čísla zásielky / balíka - voláme
Ceny doručenia
Nižšie uvádzame základné sadzby pre bežný tovar. Pri položkách Vlastný rozvoz cenu stanovujeme individuálne po výpočte a následne informujeme e-mailom.
Cena sa stanovuje na základe kumulatívnej hodnoty objednávky:
do 99,99€: 13€ || do 329,99€: 9€ || nad 330€: zadarmo.
Platí pri preprave cez kuriérov a za normálny balík so štandardnou volumetrickou hmotnosťou.
Cena sa stanovuje individuálne na základe kumulatívnej hodnoty objednávky, volumetrickej hmotnosti, vzdialenosti a času.
Platí pri preprave s naším autom prípadne rozvozom partnera. O výške ceny vás budeme informovať.
Došiel vám obal alebo aj tovar poškodený?
- V prípade poškodenia obalu zásielky uveďte kuriérovi do dodacieho / doručovacieho listu - "PREVZATÉ S VÝHRADOU - POŠKODENÝ OBAL", spíšte Zápis o škode a prevezmite tovar.
- V prípade evidentného poškodenia samotného tovaru (teda nielen obalu) zásielku neprevezmite z dôvodu jej poškodenia a do dodacieho / doručovacieho listu uveďte - "NEPREVZATÉ - POŠKODENÝ OBSAH ZÁSIELKY", spíšte Zápis o škode a neprevezmite tovar. V prípade viackusovej zásielky si môžete ponechať nepoškodené kusy. Pozn.: nestačí zásielku iba ODMIETNUŤ bez udania dôvodu! V tom prípde poisťovňa škodu nenahradí.